Monday, November 26, 2012

they inspired me

hye readers.......

dah lama ak x menongkah kat blog nie,,  rajin kejap je kan..

Aku kehilangan mood nak menaip bile tibe2 je line internet slow, ceit mmg la feel tu hilang, tapi nak buat cam mane kan, dah guna wifi U  so terima la kan. lau nak yang best2 beli line sendiri, baru laju semacam je, kerja plak yang lembab macam siput.. haha tu lah lumrah student.

hari ni entah nape macam dapat ilham je after baca blog kak solehah she inspire me , kak solehah ni ahli persatuan silat cekak malaysia (PSSCM). Aku kenal dy pon sebab join silat, mula2 ak kenal dy aku rasa dy ni 'arghhhhh she was so annoying' .... hahaha but now setalah kenal hati budi dy, she really a good sister.

Bercakap tentang PSSCM, in just a few month aku akan ambik ujian sijil redah (USR)..  siyes debor..  after pass USR baru lah kami betul boleh jd pendekar, #budgetjenakjadipendekar . lau setakat tamat tapi x ambik USR, PSSCM xiktiraf jd ahli persatuan, sedey kan. Walau apapon aku akan cuba untuk habis kan pengajian ak dlm PSSCM ni, sebab ak xnak belajar saje2 ak nak dapat ilmu yg betol leh jaga aku. bukan ilmu pertahankan diri je tau, tapi ilmu kehidupan dunia n also akhirat.

Korang rase ak cakap kosong ke??? ermm ak mungkin xberjaya lg, tp kebanyakan tenaga pengajar PSSCM really success in their life, they inspired me a lot. 

#belajar rajin la for sake of ur future. ^_^



No comments:

Post a Comment