Sunday, December 10, 2017

Petua hilangkan parut jerawat secara alami

Selamat tinggal PARUT JERAWAT. Amboi bukan main dia punya tajuk, tapi mesti suka kalau dpt ucap selamat tinggal dengan parut ni sebab dia susah sangat nak pergi! Antara cela dimuka yg buat ramai orang stress. Ini antara petua terbaik untuk hilangkan parut dengan TIMUN. .
.
.
Manfaat timun ni banyak sangat untuk kulit muka. Timun mengandungi kadar air yang sangat tinggi, tidak lupa juga vitamin A, vitamin C, dan magnesium - semua yang terbaik untuk kulit kita. Orang kata nak kulit glowing makan timun sebab 96% dalamnya mengandungi air, tapi kalau tak nak makan, kita buat masker. Baca manfaat dah best, belum lagi kita buat masker. Ada timun? Okay jom buat! .
.
.
Bahan : TIMUN
1. Kisar timun hingga hancur, tapiskan air.
2. Pastikan muka dah dibersihkan dahulu dari sebarang krim atau makeup.
3. Lumurkan timun yang telah dikisar/ dihancurkan pada seluruh wajah dan leher.
4. Biarkan selama 30 minit atau sehingga kering.
5. Bilas dengan air bersih.
.
.
P/s: Getah timun membantu membersihkan kulit, memudarkan parut dan mengecutkan jerawat. Kandungan air yg tinggi dalam timun dapat bantu untuk kulit kekal lembap dan tegang. Kulit terbaik adalah kulit yg lembap, bukan terlalu berminyak mahupun terlalu kering. .
.
.
Selamat mencuba! Tag kawan-kawan yang tengah runsing dengan parut jerawat tu. Nak lagi mudah kita sapu-sapu Mary Kay,  hubungi sue je untuk free consultation pastu dapat fre home facial lagi tau.
.
Klik link ni.

CiksueriyaMK.wasap.my

Sue selit sekali dengan buat smoothie cucumber tau *sumber google

No comments:

Post a Comment